Content Management Specialist [Thailand]


 

ประกันภัย
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
3 - 5 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาโทหรือสูงกว่า
สามารถเจรจาต่อรองได้

หน้าที่และความรับผิดชอบ
  • Research industry-related topics & ensuring that content strategy meets business objectives
  • Identify customers’ needs and recommend new topics
  • Create and distribute marketing copy to advertise our company and products
  • Conduct keyword research and use SEO guidelines to optimize content
  • Promote content on social networks and monitor engagement (e.g. comments and shares)
  • Planning the editorial calendar and content proposition
  • Strategizing and improving content delivery and promotion
  • Analyzing content marketing strategy to evaluate whether it's working or not.

คุณสมบัติ
  • Age preferrably 28-35 years
  • Bachelor's degree in marketing, or other relevant field
  • At least 3-5 years of experience in Content Management,marketing and communication, public relation, or creating brand image
  • Is creative with a good personality, perseverance and the ability to think in their feet
  • Enjoys learning new thing in the field of digital marketing or online markenting technology
  • Proven work experience as a Content Creator, Copywriter or similar role
  • Hands-on experience with Content Management Systems (WordPress)
  • Familiarity with SEO, Google Analytic
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • Life insurance
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
  • ค่ายินดีมงคลสมรส
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ประกันชีวิต
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • ประกันอุบัติเหตุ
  • มีเวลาการทำงานที่ยืดหยุ่น
  • สิทธิการเบิกค่าทันตกรรม
  • โบนัสตามผลงาน/ผลประกอบการ
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال